Esityksen peruuntuessa

Teatterissa esitys peruuntuu vain ylivoimaisen esteen sattuessa. Jos näin ikävästi käy, kannattaa tutustua toimintaohjeisiin alta.

Kun esitys peruuntuu

Esityksen peruuntuessa lipun ostaneet ja yhteystietonsa jättäneet asiakkaat saavat tekstiviestin, sähköpostin tai soiton peruutuksesta. Peruutukset koskevat myös esityksen yhteydessä olevia väliaikatarjoiluja ja teatteri-illallisia.

Ensisijaisesti ostetut liput vaihdetaan toiseen esityspäivään. Hyvityksen voi saada myös lahjakorttina tai rahanpalautuksena. Huomioittehan, että peruuntumistilanteessa emme palautua lipunvälittäjän kanavista ostetuista lipuista toimitus-, tilaus- ja palvelumaksuja.

Lisätietoja KKV:n yleisestä ohjeistuksesta.

Peruutettujen esitysten lippujen vaihto

Perutun esityksen liput voi vaihtaa toiseen esityspäivään sähköpostitse myynti@tkteatteri.fi. Vaihto onnistuu myös teatteritalon Lippiksellä tai siinä lippu.fi-myyntipisteeseessä, josta olet liput lunastanut (ei koske R-Kioskeja eikä Kauppatorin Monitoria). Peruutetun esityksen lipunvaihtoa voi pyytää myös lipunvaihtolomakkeella. Jos lippujen vaihtaminen ei tule kyseeseen, täytä rahanpalautuslomake. Tyhy-maksuvälineillä maksetuista lipuista ei palauteta rahaa, vaan liput tulee vaihtaa toiseen näytökseen tai pyytää hyvitys lahjakorttina.

Teatteri tiedottaa peruutuksista verkkosivuillaan.

Lipunvaihtoja ja peruutuksia varten kerättäviä tietoja käytetään ainoastaan vaihtojen ja peruutusten käsittelyyn. Hyvityspyyntöjä käsittelevät teatterin myyntipalvelu ja Lippupiste.

Lomakkeet

Lomakkeet ovat käytössä ainoastaan esityksissä, jotka teatteri on perunut.

Lipunvaihtolomake toiseen näytökseen.

Rahanpalautuslomake.

Mikäli sairastut esityspäivänä, katso toiminta-ohjeet epidemia-ajan lippujoustosta yleisön ohjeistuksesta.