Esityksen peruuntuessa

Teatterissa esitys peruuntuu vain ylivoimaisen esteen sattuessa. Jos näin ikävästi käy, kannattaa tutustua toimintaohjeisiin alta. Teatteri tiedottaa perutuksista verkkosivuillaan ja on yhteydessä lipunostajiin, jotka ovat jättäneet ajantasaiset yhteystietonsa lipun oston yhteydessä. Ryhmien osalta perutuukset hoidetaan aina ryhmänvetäjien kautta.

Kun esitys peruuntuu

Esityksen peruuntuessa lipun ostaneet ja yhteystietonsa jättäneet asiakkaat saavat tekstiviestin, sähköpostin tai soiton peruutuksesta. Peruutukset koskevat myös esityksen yhteydessä olevia väliaikatarjoiluja.

Perutun esityksen liput voidaan tilannekohtaisesti vaihtaa toiseen esityspäivään, hyvityksen voi saada lahjakorttina tai rahanpalautuksena. Teatteri ohjeistaa lipunostaneita peruutuksen yhteydessä. Huomioittehan, että peruuntumistilanteessa emme palauta toimitus-, tilaus- ja palvelumaksuja.

Lisätietoja KKV:n yleisestä ohjeistuksesta.Avautuu uuteen välilehteen

Vastauksia KKV:ltä usein kysyttihin kysymyksiin.

Hyvityslomake

Lomake on käytössä ainoastaan esityksissä, jotka teatteri on perunut.

Hyvityslomake.